Warkah terakhir buatmu

Hari2 yang aku lalui selama ni hanyalah sia2 bila tanpa dia disisiku , adakah masih ada lagi sinar kebahagiaan , penawar dukaku juga peneman rindu dihati antara aku dan dia hanya akan terkubur setakat ini saja ?? mungkin tak siapa pedulikan tentang hati aku walaupun luaran hanya nampak kegembiraan tetapi dalaman hanya kepiluan dan sepi yang sering menjadi peneman rindu aku tatkala di saat aku merinduinya ..

… 

Mungkin selama ni silap aku pada dia , sampaikan dia sukar untuk merimaku kembali , mungkin dah sampai saatnya aku untuk terus melupakannya , demi kebahagiaan yang dia cari selama ini , walau apa pun yang berlaku , “sayang , cinta serta rindu” ku padanya akan terkubur selamanya dalam jasad yang aku pikul selama ini , cuma satu je aku nak dia tahu , kenangan bersamamu akanku simpan menjadi memori terindah , mungkin satu hari nanti aku akan membawa khabar gembira buat dia yang selama ini dia tetap dalam ingatanku ..

Izinkan aku membawa diri buat selamanya , mungkin satu hari nanti mentari kan muncul lagi , doaku sentiasa mengiringi buatmu .. T_T

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s