Seandainya hari esok masih ada

Andai hari esok masih ada .. :'(
Ya Allah .. Mengapa hatiku merasa takut bercampur curiga disaat dan ketika ini , tapi adakah benar orang cakap , bukan senang kita nak merasa cemburu pada seseorang tu , betul ke cemburu tu tanda sayang ? tapi sekarang ney yang ada dalam hati dan perasaan aku adalah ketakutan semata , takut bukan sebab apa , mungkin aku takut akan kehilangan seseorang yang aku sayangi , tentang masa depan serta hala tujuku nanti , buat masa ney biarlah masa yang menentukan segalanya arah hidup dan masa depanku , tentang jodoh aku serahkan semuanya pada yang maha esa , aku harap hari esok membawa seribu erti dalam hidupku ..

Kadang kala merasa sakit kerana merindukan seseorang , tapi rindu itulah yang memaksaku untuk menyayangimu setulus hati , wahai diri .. niatku bukan untuk melukakan hati mana-mana pihak , tapi lahirnya ia dari hati nan suciku , seandainya dia jodohku , kau dekatkanlah ia kepadaku , andai hari esok masih ada , lapangkanlah dadaku dengan sisa-sisa kebahagiaan buatku ..

-SCRS- FW/R

Leave a comment